петък, 14 юни 2013 г.

Западните Родопи

Много очарования криете нашата страна - толкова много красиви кътчета, планини, местности, спиращи дъха панорами... Лично на мен обаче най-много ми допадат Западните Родопи и поне веднъж в годината се старая да си извоювам една, ако ще и кратка почивка със семейството ми там.

Обикновено почиваме в някои от многото хотели в Цигов чарк , а както си личи от заглавието на блога ми - и във вили. Наоколо има много забележителности - язовир Батак, крепостта Цепина, пещерата Лепеница, Белмекен. Аз естествено отдавна съм разгледал всички и сега най-вече се наслаждавам на природните забележителности. Обичам походите в планината, а също и колоезденето там. Наскоро посетих резервата Беглика, изкачих и третият по височина връх в Родопите - Голяма Сюткя (2186 метра).

Много може още да се говори за тази необятна планина, и то дори да се ограничим само в западната й част. Ходил съм неведнъж и в Рила, Пирин, както и в източните Родопи, но западните си остават най-близки и достъпни с автомобил за мен, а и там се чувствам най-добре.

Препоръчвам ви ако досега не сте ходили там, да намерите един свободен уикенд и да заведете семейството си - със сигурност ще им хареса и ще си прекарате невероятно. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар