сряда, 11 септември 2013 г.

Почивка след лятото, как и къде?

Както има една приказка – човек има нужда от почивка след лятната почивка. Често се случва така, че за да угодим на семейството и децата, почти не успяваме да усетим лятната си почивка. Курортите по морето са шумни и приканват по-скоро към забавление, отколкото към активна почивка. Защото за такава е нужно усамотение, непривично на лятната шумотевица. Както много пъти съм ви казвала, моят избор за една такава почивка почти винаги са Родопите. Те са очарователни! Ако харесвате есента и цветовете й пък – тук направо ще се родите! Има стотици места, където бихте могли да се усамотите и да направите една приятна почивка сред природата. Ако сте от типа хора, които предпочитат природата, при правилното време има стотици страхотни места за палатка, като например Цигов чарк. Във Велинград пък ще откриете множество хотели, вили, къщи за гости, дори самостоятелни стаи под наем, където също бихте могли да отседнете. Градът е красив и е предпочитано място както за двойки, така и за семейни почивки. Аз самата често съм се убеждавала, че дори един уикенд в планината, дори една разходка, може да ме „рестартира“ от градския живот и да ме зареди с енергия. А на прага на зимата, това лично на мен ми се струва доста важно :) И както може би предполагате, вече съм решила къде да отскоча тази есен – в едно много приятно родопско селце – Дорково и едно красиво еко-селище, намиращо се там, от което и преди съм оставала много доволна. Пожелавам и на вас, ако решите да се отдалечите някъде от градския шум – да си прекарате страхотно, да отпочинете и да се подсилите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар