вторник, 28 август 2012 г.

Защо да почивате във вила на Цигов Чарк?


Лятото е един страхотен сезон! И се учудвам, че всички се втурват на морето, при върволицата от хора , трафик и шум, каква ли почивка е това? Да, аз също понякога ходя на море – но само за уикенда. Когато си взема отпуска от работа, наистина искам да си почина.  И за тази цел най-добрата възможност ми се виждат вилите около Цигов Чарк.  

Цигов Чарк често се възприема като зимен курорт, но аз откривам повече положителни негови качества през лятото – с излетите, риболова, разглеждането на забележителности в околността, разходките по полянките и зеленината.

Най-обичам да се съберем с приятели и със семействата да си наемем вили в някое вилно селище. Последният път бяхме четири семейства в две вили, което ни устройваше идеално и откъм пространство, и откъм цена.  През деня си намираме забавления – правим походи, разглеждаме забележителности, правим излети и други такива приятни занимания с децата. Вечер сме на маса, с барбекюта,  и си прекарваме страхотно защото сме добра компания и защото сме на подходящото място.

Традиционните хотели никога не са ме привличали и аз наистина не разбирам как някои хора дават по 150лв. на нощувка за човек в стая – една кутийка, и то на морето. На мен ми е сто пъти по-приятно да бъда сред природата и да разполагам с хол, кухня и всички останали удобства, които предлага една вила. Районът на Велинград, Цигов чарк и изобщо Родопите винаги ме е привличал и най-често там избираме със семейството да прекараме и лятната, и зимната си почивка.  Защото е истинска почивка, далеч от проблеми и суматоха, в спокойствие и хармония, които те зареждат за следващите няколко месеца, през които ще си бъдеш отново в града, ще работиш и ще се занимаваш с ежедневието.

Няма коментари:

Публикуване на коментар