четвъртък, 1 ноември 2012 г.

Планинско колоездене в района на Цигов чарк

Освен че съм голям почитател на природата в курортния комплекс Цигов чарк, съм и запален планинар и обикалям почти всички части на Родопите. И напоследък, освен туристи пешаци като мен, забелязвам, че много популярен спорт стана планинското колоездене. Практикуват го хора от най-различни възрасти, срещал съм из планините даже и много чужденци. На мен лично ми се струва малко опасно, въпреки че колоездачите са обезопасени със специални каски и стабилни наколенници, но нали знаете, всеки сам избира как да си набави адреналина, който му е необходим, за да живее интересно. Та в тази връзка се сетих, че теренът около курортен комплекс Цигов чарк наред с всички други възможности, които предлага – за лов, риболов, туризъм, разглеждане на природни и исторически забележителности, през зимата всякакви екстремни изживявания по пистите – всъщност е и доста подходящ за практикуване на планинско колоездене. И като се има предвид, че обикновено планинските колоездачи се придвижват на групи от поне седем-осем души, си мисля, че вилите в Цигов чарк предлагат наистина много добри условия за престой на една подобна група, предлагат им възможности за съхранение на байковете – така се казват колелата за планински условия, които един хотел не би могъл да им предложи. Съгласете се, че престой на такава група със седем-осем колела в хотел не е от най-удобните работи. Затова, ако сте от хората, практикуващи този спорт, стягайте колелата и докато още не е завалял сняг, си подарете едно незабравимо спортно изживяване по горските пътечки в района на Цигов чарк.

Няма коментари:

Публикуване на коментар